aarrow-animation-downarrow-background arrow-down arrow-left arrow-rightarrow-upcheck check chevronArtboard full half image_text Afbeelding + tekst image Afbeelding minusnotification-closepause-solidplay-arrow plusradio search-glass third Video bekijken

Middelen helemaal in jouw huisstijl

Elk bedrijf gebruikt dagelijks communicatiemateriaal. Briefpapier, templates voor Powerpoint of Keynote, headers voor sociale media, een e-mailhandtekening. You name it! Onze vormgevers en contentspecialisten maken huisstijlmiddelen voor je bedrijf in jouw huisstijl. 

Heb je nog geen huisstijl of ben je niet blij met de vormgeving die je nu hebt? Wij ontwikkelen een nieuwe huisstijl die past als een jas.

Je merk in alles zichtbaar

Als merk is het belangrijk dat je je identiteit consequent doorvoert. Zodat je goed herkend wordt in al je uitingen. Daarom zorgen we voor een goede en creatieve doorvertaling van jouw huisstijl en merk in alle huisstijlmiddelen. Van volledige uitrol van de nieuwe stijl tot toevoeging van een paar extra middelen! Maar net wat nodig is.

Advies over middelen die je nodig hebt

Voordat je geld investeert in vormgeving, bepaal goed wat je nodig hebt. Je wilt efficiënt werken en klanten aantrekken met de juiste middelen, zonder onnodig werk te doen.

Heb je nog geen huisstijl of ben je niet blij met wat je nu hebt? Wij ontwikkelen een nieuwe huisstijl die past als een jas.    

Zo maak je jouw lijst

 

Stap 1: Noteer alle middelen die je zelf dagelijks gebruikt. Denk aan notitieboekjes, presentatietemplates, pennen maar ook je gevel, website en auto.

Stap 2: Maak een schets van jouw klantreis: van eerste kennismaking tot het laatste moment. 

  • Welke contactmomenten zijn er allemaal tussen de klant en je bedrijf? Welke middelen gebruik je nu in die contactmomenten? En welke middelen zouden nog goed passen bij het bedrijf en welke niet?
  • Noteer alle bestaande en nieuwe middelen voor klanten. 

Stap 3: Pak de lijst met alle middelen (voor jezelf en voor klanten). Bekijk per middel:

  • Of je die straks ook wil gebruiken.
  • Ja? Wil je het middel straks op dezelfde manier gebruiken? Blijft de inhoud en vorm hetzelfde? Blijft het print of digitaal?

Stap 4: Maak een totaallijst van alle middelen met daarbij info over:

  • Doel van het middel
  • Inhoud
  • Vormgeving
Kom je er niet uit?
We denken met je mee!

Zo werkt ’t 

Jij mailt of belt ons met je vraag! Een projectmanager van VILLA5 bespreekt jouw middelenlijst en wensen. Daar kijken en adviseren we op mee. Daarna bepalen we de taakverdeling en planning. Wil je dat wij bijvoorbeeld alleen de vormgeving doen of ook de copy schrijven? Dat kan! Ook bepalen we de deadline. We maken een offerte en na akkoord gaan we aan de slag. De projectmanager van VILLA5 is je vaste contactpersoon en houd je op de hoogte.

 

Jouw stijl overal zichtbaar?

Check deze ook ‘ns
Dit is een test
Video bekijken
Bekijk case
Bekijk bericht
Bekijk pagina
Google maps