aarrow-animation-downarrow-background arrow-down arrow-left arrow-rightarrow-upcheck check chevronArtboard full half image_text Afbeelding + tekst image Afbeelding minusnotification-closepause-solidplay-arrow plusradio search-glass third Video bekijken

Gezien worden met de juiste promotie 

Jij wil gezien worden! Promotiemateriaal helpt daarbij. Denk aan: flyers, banners, posters, folders of stickers. Onze vormgevers en contentspecialisten maken strak promotiemateriaal voor elk doel. Natuurlijk in jouw huisstijl en passend bij de boodschap en doelgroep. 

Voorkom hagel

Voordat je start is het goed om over een aantal zaken goed na te denken. Zodat je voorkomt dat je schiet met hagel. Hier moet je aan denken:

Doel

Wat wil je bereiken met het promotiemateriaal? Wil je meer bekendheid, nieuwe klanten, bestaande klanten behouden of een product of evenement promoten? Het doel beïnvloedt de keuze voor het middel, de boodschap en de wijze van verspreiding.

Doelgroep

Wie is je doelgroep? Denk aan leeftijd, geslacht, locatie, interesses en behoeften. Je wil dat je materiaal aantrekkelijk en relevant is voor je doelgroep. En hen bereikt.

 

Boodschap

Wat wil je communiceren? Sterke promotie heeft één duidelijke boodschap. Goede formulering zorgt voor duidelijkheid en voorkomt te veel informatie. Het kan gaan om unieke eigenschappen van je product, speciale aanbiedingen, de waarden van je merk of iets anders dat relevant is voor je doelgroep.

Call-to-action

Wat wil je dat mensen doen na het zien van je promotiemateriaal? Websitebezoek, plaatsen van een bestelling, het bijwonen van een evenement of het delen van de informatie met anderen? Zorg dat de plek waar je mensen naartoe verwijst klaar is als je je materiaal verspreid. Zoals een landingspagina.

Materiaalkeuze en budget

Afhankelijk van je doelstelling, doelgroep en budget kun je de juiste materialen kiezen. Online/offline, een flyer, poster, banner. Noem maar op. Maar net wat het beste werkt!

Zo werkt ’t

Jij mailt of belt ons met je vraag. Een projectmanager van VILLA5 bespreekt jouw promotiewensen. Daarin denken we direct met je mee. We bepalen de taakverdeling en planning. Wil je dat wij bijvoorbeeld alleen de vormgeving doen of ook de copy schrijven? Dat kan! Ook bepalen we de deadline. We maken een offerte en na akkoord gaan we aan de slag.

De projectmanager van VILLA5 is je vaste contactpersoon en houdt je op de hoogte. Zo werken we toe naar knallend promotiemateriaal! 

Een enorme indruk achterlaten?

Check deze ook ‘ns
Dit is een test
Video bekijken
Bekijk case
Bekijk bericht
Bekijk pagina
Google maps