7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
Iedereen weet dat content ontwikkelen belangrijk is. Content laten maken is key, roept iedereen. Maar er zijn weinig organisaties die structureel hoogwaardige content creëren en daar resultaten mee boeken. De gouden tip? Een contentstrategie en -plan. Daar helpen we bij.
Content maken is één. Maar er echt resultaten mee boeken is een ander verhaal. Om dat voor elkaar te krijgen moet je goed nadenken over wat je wil bereiken, voor wie en wat daarbij past en werkt. Een doorlopende contentstrategie met een goed uit te voeren plan. Daarvoor is onderzoek nodig. En scherpe doelstellingen en standaardisering voor de uitvoering. Zodat jij het vanaf daar makkelijk kunt oppakken en resultaten boekt.
We leggen vast:
In je contentstrategie leg je vast wat je doelen zijn op de langere termijn, wat je wil vertellen en welke boodschap daarbij hoort. Ook ‘duik’ je in je doelgroep. Waar ze zitten en wat hun behoeften en interesses zijn. Een contentstrategie maken geeft focus en bepaalt wat je wil bereiken en hoe je dat doet. Daarbij zetten we verschillende contentstrategie-modellen in.
In je contentplan maak je de vertaalslag van de strategie naar de praktijk. Dit gaat echt over de uitvoering. Hoe ziet de content die we maken er precies uit, wat zijn de richtlijnen en wat verspreiden we wanneer via welk kanaal. Het contentplan bestaat uit keuzes voor content en een kalender. Ook beschrijf je in het plan wie verantwoordelijk is voor de uitvoering. Een echt actieplan.
Je contentcreatie moet natuurlijk eigen zijn. Bij je passen. En authentiek voelen. Daarom houden we in je plan altijd rekening met je merk, wie je bent en wat je uitstraalt en wat dus bij je past.