Het werd tijd. Tijd voor een nieuwe, strakke basis en een frisse uitstraling. Want in 5 jaar tijd gebeurt er een hoop! We zijn van 2 naar 14 creatieve denkers en doeners gegroeid, zijn samengegaan met STUDUO (videocontent) en hebben het stokje overgenomen van HFCM Communicatie uit Hoogeveen. WAUW. Onze huidige positionering met de 5C’s en de website paste niet meer bij het specialisten team dat we inmiddels zijn geworden. Tijd voor VILLA 2.0! Met dezelfde mensen en dezelfde diensten, maar opnieuw neergezet in een fris jasje!
Ons logo kreeg een touch-up
We trokken het 5je recht (eigenlijk wat ronder) en we keken opnieuw naar het beeldmerk. Cleaner en strakker. Ons nieuwe jasje!

De huisstijl ging over de kop!
Ook de huisstijl is nieuw. Deze ging volledig over de kop! De stijl is nu strakker en past bij het opgefriste logo. Maar is ook persoonlijker, met meer creatieve denkers en doeners in beeld. Fotografie heeft een belangrijke plek gekregen! En in die fotografie hebben we elementen verwerkt die onze nieuwe stijl maken. Die elementen verwijzen, waar dat toepasselijk is, naar onze expertises en wat we doen. Bijvoorbeeld met aanhalingstekens! Daarnaast heeft iedereen een geschreven naam. Die vind je ook terug in onze e-mailhandtekening. Gaaf, hè!



Onze namen geschreven:
De website!
Bij dat nieuwe jasje hoort natuurlijk een nieuwe website! Hier hebben onze expertises een centrale plek gekregen, presenteren we beter welke gave projecten we doen én delen we allerlei leuke inspiratie en tips. Zonde namelijk als al die kennis binnen de VILLA5 muren blijft.
Sharing is caring!