Let the show begin


Je kent het wel. Van die updates op Facebook. ‘Mijn kind heeft z’n eerste stapjes gezet’. Gruwelijk irritant vond ik dat altijd. En nu ik zelf een new-time-moeder ben, betrap ik mezelf er ook op… #PimSpam. Want wat ben je trots. Iedereen mag zien hoe ge-wel-dig jouw baby is en hoe snel zijn ontwikkeling gaat. Maar in het echt is Pim natuurlijk nog leuker dan op een foto en iedereen mag (nee MOET) in de kinderwagen kijken.

   

En zo gaat dat eigenlijk ook bij VILLA5. We groeien en zijn constant in ontwikkeling. Wat hebben we de laatste tijd mooie stappen gezet met 5xC, concept, content, creatie, cheffen en confetti. Ook onze nieuwe website is in de lucht en de eerste blog is een feit. En al die mooie momenten, nieuwe producten en leuke ideeën willen wij delen en laten zien. Dus hup, op social media ermee… #Villa5 #nofilter. Maar net als bij een baby, is het leuker om ideeën persoonlijk te laten zien en elkaar te inspireren. Ons nieuwste idee, het eventconcept Doe & Tast toe, maakt dat mogelijk. Zodat iedereen VILLA5 en onze 5xC écht leert kennen.

 

Maar hoe gaan we dat cheffen? Wat willen we precies laten zien? Als creatief reclamebureau zetten we natuurlijk geen standaard evenement neer. Nee, dit moet knallen en verrassen. Niet alleen het inhoudelijke programma, maar ook de sfeer en het eten en de drankjes. Alles in het leven draait om de procenten, toch? 😉

 

Donderdag is het dan zo ver, Doe & Tast toe tijd! Alle voorbereidingen zijn gedaan. De workshops ‘ideeënsex’, ‘boooooodschap’ en ‘out of the box thinking is zooooo 2014’ zijn voorbereid. De drank is ingeslagen, de vuurkorven zijn van stal gehaald en plaatjesdraaier staat paraat. Dit wil je niet missen! Let the show begin. Bekijk hier de uitnodiging >>

 

Geschreven door: Renee Dommerholt-ter Avest