Melanie – Blog over visuele identiteit
Een strak logo, flitsende website of mooie kleuren maken je merk nog niet sterk. Wat telt, is of het klopt met wie je bent.
7511 JJ
7316 AA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
9401 BB
Een strak logo, flitsende website of mooie kleuren maken je merk nog niet sterk. Wat telt, is of het klopt met wie je bent.
90-95% van de mensen heeft jouw product of dienst nu niet nodig. Promotiemateriaal dat gericht is op ‘Koop nu’, zal bij deze grote groep mensen niks doen. Zorg dat mensen je merk onthouden, voor het moment dat ze er wél aan toe zijn. Daarvoor moet je actief bouwen aan je merk. Dan krijgt je merk waarde, en dat levert écht wat op.
Een pleidooi voor menselijkheid, lef en een beetje krom.
Van keukentafel naar kantoorritme
Hoe biedt een jubileum, of het even stilstaan bij de geschiedenis van je bedrijf kansen?
Tijdens mijn vakantie dacht ik regelmatig aan de Sunweb commercial van een aantal jaren terug.
Zorgen dat je onder de aandacht blijft.
Jezelf introduceren als merk!
Benieuwd wat we voor jou kunnen doen? Laat je mailadres achter, dan praten we verder. Groet Martine!
Bedankt! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Doe onze gratis Merk-APK en ontdek in 5 minuten waar jouw merk nu staat – en hoe je het nóg sterker maakt.
Start Merk-APK →