
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
Met een scherpe nieuwe visie was het tijd voor een frisse identiteit. Arjen en Anja, ervaren ondernemers in verzuimadvies en -beleid, wilden hun visie omzetten in een krachtig verhaal, een nieuwe naam en een passende uitstraling. Onze taak? Dat realiseren!
De visie bestond uit een unieke aanpak gericht op iemands situatie en levensfase. Met focus op duurzame inzetbaarheid en preventie, waarin balans centraal staat. Een medewerker die in balans is, voelt zich gelukkiger, is gemotiveerder en blijft dat ook. Door in te spelen op levensfasen en de bijbehorende uitdagingen tijdig te bespreken, helpen ze werknemers sterk in hun schoenen te staan. Het resultaat? Een gezonde organisatie met minder verzuim.
Deze visie vormde de basis voor de naam en identiteit. Be Oliv is meer dan een naam; het is een uitnodiging. ‘Oliv’ verwijst naar de olijfboom: krachtig, flexibel en in balans. Een symbool van groei en veerkracht. Wees Oliv.
Met de olijfboom, menselijkheid en beweging als basis ontwierpen we een passende stijl. Het gekantelde olijfblad in het woordmerk straalt dynamiek en groei uit en het herhalend gebruik van ronde vormen die in verschillende richtingen wijzen staan voor de verschillende levensfases waar werknemers zich in kunnen bevinden. Met een aardekleurig olijfgroen en een contrasterend paars, ondersteund door warme zandtinten, is een organisch palet gebouwd dat de rust uitstraalt die Be Oliv bij werknemers en werkgevers verzorgt.
De nieuwe website is het digitale visitekaartje van Be Oliv. Wij zorgden voor een heldere positionering, pakkende teksten en een toegankelijk ontwerp. Bezoekers begrijpen in één oogopslag wat Be Oliv doet, waar ze voor staan en wat hen onderscheidt.
Be Oliv heeft nu een merk dat hun visie krachtig vertelt. Klanten, collega’s en nieuwe medewerkers herkennen zich in het verhaal en voelen zich aangesproken.
Een perfect voorbeeld van hoe een sterke visie, gecombineerd met een doordachte strategie, een merk creëert dat klopt—en blijft inspireren, voor zowel klanten als medewerkers.
Wil je ook inspireren?