Ik ben op zoek naar een passende uitstraling voor mijn start-up.
Een logo en huisstijl met persoonlijke elementen, passend bij het karakter van Dianne (baas)
Een stevige basis voor verdere uitwerking in middelen, zoals visitekaartjes en een nieuwe website. Dianne trots en blij!
Als winnares van de Kerstactie van 2019 won Dianne Verkerk 5 uur creatief vermogen van onze denkers en doeners. Begin 2020 zou ze van start gaan met haar nieuwe business ‘Coaching en advies voor (ex-)kankerpatiënten en hun naasten’ onder de naam: DiaBalans.
Hiervoor zocht ze in eerste instantie een mooi logo. In een sessie vroegen we haar de oren van het lijf. Wat houdt je business precies in, wat vind je mooi, wat niet, wat wil je uitstralen… en gaven haar advies en hielpen bij het bepalen van de juiste richting.
Dianne:
‘Het moet een frisse uitstraling worden, rustig, natuurlijk en persoonlijk. En iets met in balans zijn.’
Naar de tekentafel
Met die input als basis gingen we aan de slag! We ontwierpen een logo, met als basis haar lievelingsplant (klavertjevier) 🍀 en ook direct een huisstijl met een geschreven element voor het persoonlijke gevoel! Verder vooral veel ruimte voor beeld. De huisstijl rolden we verder uit. We ontwierpen visitekaartjes, een e-mailhandtekening en briefpapier. Zodat ze met haar nieuwe stijl direct aan de slag kon.



Meedenken start-up
Na oplevering van de stijl en een hele blije Dianne, vroegen we haar of ze al plannen had voor een website. Hoe mooi zou het zijn als deze ook direct in de nieuwe stijl was? Want ook met een klein budget als beginnende ondernemer, is er veel mogelijk!
Het werd een one page website. We dachten mee met het concept, maakten het ontwerp, hielpen met de content en begeleide de technische realisatie die door een vriend van Dianne is gedaan.
Gaaf! De website vind je hier: www.diabalans.nl