We starten onze eigen onderneming. Kunnen jullie ons helpen om een sterk merk te bouwen?
Merkpositionering, logo en huisstijl
Sterke positionering en passende visuele identiteit
Positionering en merk hand-out
Een sterk merk begint bij een goede basis! Daarom zijn we gestart met de merkpositionering van Esser Clinics. In een interactieve digitale sessie (corona, helaas…) hebben we informatie opgehaald voor het merkprofiel, associatienetwerk en de kernwaarden- en kwaliteiten. Dit hebben we opgeleverd in een merk hand-out. Een heldere basis met het verhaal van Esser Clinics.

Logo en huisstijl Esser Clinics
Op basis van de merk hand-out en met input over wat de eigenaren mooi én niet mooi vonden, zijn we gestart met het ontwikkelen van een logo en passende stijl. De uitgangspunten voor uitstraling:
- Klasse en vertrouwen, een beetje chique mag wel (maar niet té).
- Vooral niet te commercieel, maar persoonlijk en toegankelijk.
- Kleuren: vol gedempt en neutraal. Geen pastel of felle kleuren.
- Typografie: Strakke en moderne letters.
Het resultaat? Een strakke, persoonlijke stijl en typografisch logo met neutrale kleuren. Aangevuld met sprekende fotografie van klanten die het verhaal vertellen én uitstralen. Een visuele doorvertaling van de merk hand-out en de wensen van Esser Clinics zelf!



Doorvertaling naar middelen
De stijl hebben we doorvertaald naar middelen, zoals briefpapier, visitekaartjes en social media profielfoto’s en headers. Een mooie basisset aan communicatiemiddelen!


