Vraag

We starten onze eigen onderneming. Kunnen jullie ons helpen om een sterk merk te bouwen?

Oplossing

Merkpositionering, logo en huisstijl

Resultaat

Sterke positionering en passende visuele identiteit

Positionering en merk hand-out

Een sterk merk begint bij een goede basis! Daarom zijn we gestart met de merkpositionering van Esser Clinics. In een interactieve digitale sessie (corona, helaas…) hebben we informatie opgehaald voor het merkprofiel, associatienetwerk en de kernwaarden- en kwaliteiten. Dit hebben we opgeleverd in een merk hand-out. Een heldere basis met het verhaal van Esser Clinics.

Logo en huisstijl Esser Clinics

Op basis van de merk hand-out en met input over wat de eigenaren mooi én niet mooi vonden, zijn we gestart met het ontwikkelen van een logo en passende stijl. De uitgangspunten voor uitstraling:

  • Klasse en vertrouwen, een beetje chique mag wel (maar niet té).
  • Vooral niet te commercieel, maar persoonlijk en toegankelijk.
  • Kleuren: vol gedempt en neutraal. Geen pastel of felle kleuren.
  • Typografie: Strakke en moderne letters.

Het resultaat? Een strakke, persoonlijke stijl en typografisch logo met neutrale kleuren. Aangevuld met sprekende fotografie van klanten die het verhaal vertellen én uitstralen. Een visuele doorvertaling van de merk hand-out en de wensen van Esser Clinics zelf!

Esser Clinics Logo
Esser Clinics vignet en uitleg
Esser Clinics fotografie-concept
Startende ondernemer of beginnende organisatie en zoek jij naar een sterke positionering en visuele identiteit? Wij gaan graag met je aan de slag!
< Ga terug naar alle cases