Vraag

De goede naam Van Lenthe moet sterker worden, steviger. Het moet voor de klant concreter worden wat ze van ons kunnen verwachten. We willen een nieuwe website.

Oplossing

Websiteontwerp en beursconcept + ontwerp

Resultaat

Volledig nieuwe website en beursstand. En een stel apetrotse mannen!

Na de merkstrategie, het communicatieconcept en de nieuwe huisstijl was het eindelijk tijd voor deel 2. Waar het allemaal mee begon: die nieuwe website. Ook moest er een gaaf beursconcept komen. Doen we!

 

Website: MENS EN MACHINE  

De corporate story lag er al, net zoals de nieuwe look. Maar nu de praktische kant. We gingen nog eens met de heren om tafel. Wat moet die website doen en voor wie is-ie? Welke functionaliteiten moet het hebben? Met de nodige input gingen we aan de slag. Er kwam een voorstel voor de website en we bedachten een centraal thema: ‘MENS EN MACHINE.’ Een concept voor zowel de website als de beursstand. Want ja, dat is de kracht van Van Lenthe Dalfsen. De combinatie van een team vakspecialisten en een uitgebreid machinepark. De sterkste combinatie van mens en machine.