De goede naam Van Lenthe moet sterker worden, steviger. Het moet voor de klant concreter worden wat ze van ons kunnen verwachten. We willen een nieuwe website.
Websiteontwerp en beursconcept + ontwerp
Volledig nieuwe website en beursstand. En een stel apetrotse mannen!
Na de merkstrategie, het communicatieconcept en de nieuwe huisstijl was het eindelijk tijd voor deel 2. Waar het allemaal mee begon: die nieuwe website. Ook moest er een gaaf beursconcept komen. Doen we!
Website: MENS EN MACHINE
De corporate story lag er al, net zoals de nieuwe look. Maar nu de praktische kant. We gingen nog eens met de heren om tafel. Wat moet die website doen en voor wie is-ie? Welke functionaliteiten moet het hebben? Met de nodige input gingen we aan de slag. Er kwam een voorstel voor de website en we bedachten een centraal thema: ‘MENS EN MACHINE.’ Een concept voor zowel de website als de beursstand. Want ja, dat is de kracht van Van Lenthe Dalfsen. De combinatie van een team vakspecialisten en een uitgebreid machinepark. De sterkste combinatie van mens en machine.
Ontwerpen maar!
Daan ging aan de slag met het ontwerp van de website en de beursstand. Dennis en Lidy creëerden de content. Het resultaat? Kijk zelf maar! Overzichtelijk, strak en praktisch met de mensen en machines van Van Lenthe Dalfsen in de hoofdrol. En het belangrijkste resultaat: een stel apetrotse mannen. Opnieuw verliefd op hun eigen merk. Vet!
Mooi werk, voor mooie klanten! Bekijk de website van Van Lenthe Dalfsen op: www.vanlenthedalfsen.nl.


Ook toe aan een frisse look of een nieuwe website? Of een beursconcept en ontwerp? Laat het ons weten!