Hoe word je top-of-mind bij een jonge en dynamische doelgroep? VanDijk, educatieve dienstverlener van leermiddelen en schoolspullen, vroeg ons een campagneconcept te ontwikkelen. En dat concept viel in de smaak! We mochten het uitrollen over vijf verschillende campagnes, waaronder een bestel- en inlevercampagne.
We zoeken een bureau dat voor het nieuwe seizoen van VanDijk campagnes kan ontwikkelen om top-of-mind te worden bij onze doelgroepen.
Campagneconcept passend bij doelgroep, kernboodschap en doelstellingen. Opmaak van middelen en afstemmen van content.
Top-of-mind! Diverse communicatiemiddelen passend bij huisstijl en nieuwe campagneconcept.
Alles voor school vind je bij VanDijk
Een campagne knalt pas echt als alles van begin tot eind klopt! De doelgroep van VanDijk is jong en dynamisch. Hoe word je top-of-mind bij deze doelgroep? Voor VanDijk bedachten we een campagneconcept om dit te bereiken: ‘Alles voor school vind je bij VanDijk.’ Op basis hiervan creëerden we de communicatiemiddelen voor de bestel- en inlevercampagne en stemden we de content af met VanDijk. Ook bedachten we een winactie om de jonge doelgroep aan te spreken. Eindresultaat: mooie en aansprekende middelen voor de doelgroep. En VanDijk? Top-of-mind!



Instructie animatie
Naast bovenstaande middelen creëerden we ook een animatievideo die op een duidelijke en leuke manier uitlegt hoe je je boeken moet bestellen en inleveren bij VanDijk!