Kendis

Aan de slag Kendis in het nieuw!

 

Kendis, Phonedata, DocControl en MFP werkten achter de schermen al tijden samen. Alleen voor veel klanten waren het verschillende merken en bedrijven. De nieuwe strategie bracht daar verandering in. De bedrijven werken nu samen onder één naam: Kendis. Het doel? Klanten een full-service pakket aanbieden. Spannende en interessante ontwikkelingen met voor ons een creatieve uitdaging! Eerst op strategisch niveau. Welke positionering kies je? Welk merkprofiel past bij het ‘nieuwe’ Kendis en wat is het onderscheidende verhaal? En ook een uitdaging op visueel niveau. Hoe ziet het nieuwe Kendis er straks uit? Kortom, aan de slag met Kendis in het nieuw!

In creatieve en strategische sessies vroegen we het management van Kendis het hemd van het lijf. Op zoek naar de kern, het verhaal van Kendis. We ontwikkelden een merkstrategie met stevige positionering. Met het communicatieconcept maakten wij een doorvertaling van het merk in tone-of-voice, communicatieboodschappen, contentstijlen en een vernieuwende pay-off. Op basis van de merkstrategie en het communicatieconcept gingen onze designers aan de slag met het creatief concept. Een visuele identiteit die het merkverhaal uitdraagt. Een passend logo en huisstijl en daarna volgde het design voor de website, social media, bedrijfskleding en auto’s.

 

Maatwerk

      • Creatieve sessie
      • Concept: communicatie concept en creatief concept
      • Creatie: logo, huisstijl, middelen en webdesign
      • Cheffen

 

Creaties